Regulamin hotelu OhMyDog
1. Przyjęcia do hotelu odbywają się na podstawie wypełnienia i odesłania formularza przyjęcia zwierzęcia do hotelu oraz potwierdzenia rezerwacji ze strony pracownika.
2. Właściciel zobowiązuje się udzielić wszelkich prawdziwych informacji na temat zwierzęcia. Informacje te umieszczane są w formularzu przyjęcia zwierzęcia do hotelu.
3. Należy poinformować hotel o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych zwierzęcia – przede wszystkim o alergii, dysplazji itp.
4. Przyjmowany do hotelu pies musi posiadać aktualne zaświadczenia o szczepieniach przeciwko wściekliźnie oraz chorobom zakaźnym. Szczepienie musi być wykonane minimum 14 dni przed planowanym przyjazdem do hotelu.
5. W dniu przybycia do hotelu zwierzę nie może mieć żadnej choroby zakaźnej, powinno być odrobaczone oraz zabezpieczone przeciwko kleszczom.
6. Godzinę przyjęcia i odbioru zwierzęcia należy ustalić z hotelem minimum 3 dni przed planowanym przyjazdem do hotelu.
Doba hotelowa trwa od momentu zakwaterowania przez kolejne 24 godziny.
7. Do hotelu nie są przyjmowane psy:
– agresywne,
– bez aktualnych szczepień,
– z chorobami zakaźnymi,
– suki podczas cieczki oraz w ciąży,
* jeżeli w trakcie pobytu w hotelu suka dostanie cieczkę, właściciel jest zobowiązany do odebrania jej jak najszybciej z hotelu, maksymalnie 12h od poinformowania przez pracownika hotelu o zaistniałej sytuacji.
8. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwierzęcia bez podawania przyczyny.
9. Istnieje możliwość przedłużenia długości pobytu zwierzęcia w hotelu. W tym celu należy skontaktować się z pracownikiem hotelu, który musi wyrazić na to zgodę. Przedłużenie pobytu zwierzęcia w hotelu bez zgody pracownika, skutkować będzie naliczeniem podwójnej stawki za każdą dodatkową dobę.
10. W przypadku skrócenia pobytu psa w hotelu, opłata nie ulega zmianie.
11. Płatność odbywa się w dniu przyjazdy zwierzęcia do hotelu.
12. W przypadku konieczności wizyty weterynaryjnej, to właściciel ponosi jej koszty wraz z kosztami leczenia.
13. Właściciel zwierzęcia jest świadomy i rozumie, że podczas pobytu zwierzęcia w hotelu:
– psy z racji zmiany otoczenia przeżywają stres, który może skutkować problemami zdrowotnymi, mogą nie jeść lub jeść znacznie mniej, co skutkować będzie schudnięciem,
– przedmioty przywiezione wraz z psem, mogą ulec zniszczeniu lub zgubieniu,
– wspólne zabawy psów mogą stać się na tyle intensywne, że może dojść do przypadkowych zranień lub urazów, przez co właściciel nie będzie wnosić roszczeń i pretensji z tym związanych.
14. Właściciel ma świadomość, że zwierzę pozostawione w hotelu może zachorować, może uciec, może umrzeć na skutek nieszczęśliwego wypadku, pogorszenia się stanu zdrowia, wieku i przeżywanego stresu, i w związku z tym nie będzie wnosić roszczeń w stosunku do hotelu co do wymienionych sytuacji.
15. Hotel zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by pobyt zwierzęcia w hotelu przebiegł dla niego jak najlepiej.
Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z usługami, które zamówił w hotelu OhMyDog.